sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Fifth Month in NZ

Ihan käsittämätöntä... Puolet on ohi ja tästä alkaa countdown kotiinlähtöön :( En tosin tiedä tarkkaan milloin lähden kotiin niin ei tarvitse ajatella sitä ^^ Yhdellä tavalla olen jo kotiutunut tänne ja olen yksi heistä, mutta toisella tavalla mulla on paljon huippuhetkiä edessä ja paljon tehtävänä "päästääkseni eroon mun suomalaisuudesta" että voin palata kotiin ja suomalaistua uudestaan XD And that made no sense... Anyway :D

Tässä vähän huippuhetkiä ja perinteisesti tietty kuukauden video :)




Tuli taas kerran mieleen miten hullua on että mulla jatkuu mun toinen elämä ilman mua ja mä taas rakennan kokonaista elämää täällä alle vuodessa! Miltäköhän mun kavereilt tuntuu että asun maailman toisella puolen, että ajatteleeko ne mua usein, ja milloin mun poissaolo näkyy? :O




- Roxy

2 kommenttia: