torstai 20. helmikuuta 2014

Athletics Day

Tänään meillä oli koulussa athletics day, jolloin "talot" kilpailivat toisiaan vastaan.
Pelkäsin ekaks tätä päivää että kaikki painostaisivat mua tekemään kaikkea missä mä oon tosi huono, mutta loppujen lopuksi suurin osa oli ainakin yhtä huonoja kuin minä ja yhteishenki oli tosi hyvä meidän talossa! :) Sai jo yhden pisteen osallistumalla, ja hankin jopa kolme pistettä 100m juoksussa ;)

Pukeuduttiin talon väriin ja oltiin tän ryhmän kanssa koko päivän.

Mun "talo"



Haha Jacob XD


I was good at this when I was 10 but my skills are gone XD


Nailed it ^^
Ma boys :) 

Mun kaveriporukka :) (+Georgia ja Katie)




Savannah ja minä :) 

Ja tietenkin Ayla <3 

                                                  Blake XD                                                                            Puhelin ylikuumeni vähän päivän aikana :D 
Batman has arrived! 
Teen tästä päivästä vielä "My day" videon niin pitäkää silmiä auki :) Huomenna Swimming Day!
Oletteko myös aivan surkeita urheilussa? XD

- Roxy

1 kommentti:

  1. Sulla on kiva bogi, ihan kateellisesi tulen kun siellä näyttää niin lämpimältä! :D
    -mydogsandlife.blogspot.fi

    VastaaPoista