tiistai 4. helmikuuta 2014

School is on again

Maanantaina 3.2 mulla alkoi taas koulu ja oli oikeastaan ihan kivaa, koska nyt mulla on vihdoinkin jotain järkevää tekemistä päivisin x) Sitä paitsi näen mun kavereita jotka asuvat farmeilla päivittäin ja mun uusi lukujärjestys on kyllä niin leppoisa että kelpaisi kotonakin :D 

Ayla ja minä

X ja Z on vapaa ja muut aineet kivoja :)
Tänään (4.2) taas oli aika random päivä koska meidät toivotettiin tervetulleiksi meidän kouluun maori tavoin. Minusta maori seremonia oli kiinnostava mutta outoa siinä oli että meidät toivotettiin tervetulleiksi lähempänä lähtöä kuin saapumista :D Onneksi siinä oli kaikki uudet Year 9 meidän vaihtareiden mukana! Ensin meille tehtiin Maori Powhiri (Welcome haka) sillä aikaa kun käveltiin meidän juhlasaliin (ne haastoivat meidät, että olemmeko tarpeeksi rohkeita tulemaan sisään). Sitten meille laulettiin He Honore ja sitten kaikki uudet oppilaat tekivät hongin (tervehtivät nenillä) n. 20 henkisen oppilaskunnan kanssa.


(Samantyyppinen powhiri --> video)


- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti