sunnuntai 26. tammikuuta 2014

And he's off to Australia...


En oo ehtinyt edes kertoa, koska tää on niin uutta kaikille ja nyt se lähti jo! :D
Mutta torstaina Troy päätti muuttaa Australiaan, tosta vaan :D Hankki lentoliput ja sano että moro mä lähden sunnuntaina :D Kukaan ei tiedä milloin tulee takaisin, jos edes tulee... Niin en näe enää koskaan jossei satu olemaan täällä jos vierailen. Tuskin... :(

Troy oli mun albiino kävelevä nyrkkeilysäkki ;) Huijas mua alussa ja sai mut uskomaan varmaan 2 viikkoa et se on adoptoitu XD Kiusas aina silloin kun ei ollut hyvä hetki, mutta mä taas pöllin sen huoneen kun se oli laskettelemassa ;) Sekopää, sponttaani, aina melkein myöhässä, nukkuu iltapäivään asti, tulee kotiin viideltä ja ei voi koskaan olla hiljaa :D Äiti kuulostaako tutulta? XD Jotenkin vaan muistuttaa omaa veljeä ^^

Tuntu ihan samalta kun mun oma veli lähti Kanadaan, vaan et Troy ei tuu takas.. :( 
Oon kuitenkin onnellinen sen puolesta koska Aussit ei kyl kuullosta kauheen pahalta :D
Melbourne... My dream city <3

Hopefully not the last picture of us :')
- Roxy

1 kommentti:

  1. Haastoin sut meidän blogissa :)
    yeswemetontheinternet.blogspot.com

    VastaaPoista