lauantai 18. tammikuuta 2014

Last day on the farm


Eilen oli viimeinen kokonainen päivä mun väliaikaisessa perheessä farmilla. Oli tosi surullista, varsinkin kun piti sanoa moikka. Ja perinteisesti kun joku kappale loppuu mun vaihdossa, itken :D Vaan sitä miten kivaa mul on ollu sielä ja mitä kaikkea ne on tehny mun eteen. Joka ikinen asia joka loppuu vaan muistuttaa konkreettisesti kotiinlähdöstä. Me no likey :(

Pakko vaan sanoa (jos ei oo jo aika selvää) Ella on ollut aivan mahtava host sisko! Mun ekat muistot Ellasta on koulusta, kun kaikki tulivat mulle "Hey Ella... Oh sorry, I thought you were Ella" :D Ja sit mä tapasin hänet art luokassa ja sit mä sain tietää et muutan sen luo ja kysyin vaan varovaisesti siltä yhtenä päivänä "Do you mind that I'm moving in with you guys?" ja se vastas "Of course not, it will be cool as!" ja siitä se alkoi :)  
Jokatapauksessa meillä oli tosi mukava päivä Ellan kanssa! Mentiin aamulla ottamaan kuvia (varmaan mun suosikki paikkaan) farmilla ja illalla kokkasin tosi onnistunutta kanaa ^^ ja sitten vielä spa ja Hokey pokey jäätelöä :) Ihan täydellinen viimeinen päivä ♥





I love this spot 




Mutta ei se onneksi tähän lopu :) Ella lupasi tulla käymään yliopistosta ja Paula (farmi host äiti) lupas tuoda mut farmille jonain viikonloppuina, et onneksi multa ei katkaistu välit niiden kanssa kokonaan :)
Don't get me wrong, it's nice to be back in town!

Ja blogin puolella ei lopu farmipostaukset ;) Vielä on tulossa video Ellasta ja minusta!

- Roxy

P.S
Voitin kuva kilpailun, niin kiitos kaikille jotka tykkäsivät kuvasta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti