torstai 6. maaliskuuta 2014

Before I die

Kaikilla on varmaan elämässä joitain asioita mitä haluaa tehdä. Tää ei oo mikään teinipostaus, vaan mulla on oikeasti tapahtunut jo tän vaihtovuoden aikana tosi paljon asioita mitä tuskin olisi tapahtunut kotona, ja mun elämä on vähän enemmän "complete". 
Esim. näin tähdenlennon uutena vuotena, uin delfiinien kanssa eteläsaarella ja jotenkin muuten oppinut tosi paljon itsestään. Eniten ehkä pokkaa ja rohkeutta.


Olen myös aloittanut tekee yogaa itsenäisesti, ja oon nyt jo viikon ajan tehnyt joka ilta, no excuses.
Suosittelen! Mun selkä on paljon paremmassa kunnossa ja olin paljon notkeampi jo parin päivän jälkeen!

Kuitenkin, vaihtariajatuksista sen verran, että olen oppinut jakaamaan tunteita. Tulee niin paljon parempi olo kun uskaltaa sanoa ääneen kun on onnellinen, tai kun jokin on huonosti. Ne oikeasti välittävät ihmiset pysähtyvät kuuntelemaan eikä vaan valita sun valittamisesta. Siinä sen jotenkin tajuaa who's a keeper and who's not.

 
- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti