sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Shoppailu postaus 2

Tän päivän laulukeikan jälkeen (postaus myöhemmin) mentiin porukalla Palmyyn ja tuli taas ostettua ihan liikaa :D Plazassa oltiin avattu uus kauppa nimeltään Mirrou ja rakastuin ♥

Paita ja koru Mirrou, housut Suomi Vero Moda, kengät Rubi shoes 
Knitwear: Mirrou
Urheiluvaatteet K-mart 15€! :D 



Mukaan tarttui myös perus sukat, leggingsit ja sellaiset mitä nyt kaikki tietää miltä näyttää :D
Mua huvittaa jotenkin se että olen tottunut tähän hintatasoon jo niin paljon että mietinkin tosta valkoisesta että pitäiskö tästä nyt sitten maksaa 20€ XD Varmaan oikeesti kallein vaatekappale mitä olen ostanut tänä vuonna :D Ainiin ja otin kaikki kuvat itse mun kaukosäätimellä ^^

Mikä oli teidän suosikki? :)

- Roxy

4 kommenttia:

  1. Toi valkonen paita on ihana! Ja noi kengät ääääääää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! On varmaan tosi kiva sit syksyllä Suomessa :)
      Noita kenkiä olen etsinyt niin kauan ja löysin sit ^^

      Poista
  2. oot ihan älyttömän kaunis näytät ihan mallilta näissä :o

    VastaaPoista