torstai 10. lokakuuta 2013

House Full of Scandinavians

Eilen päivä alkoi täysi yllätykseen :) Olin tapaamassa tanskalaista Rikkeä Pahiatuassa iltapäivän aikana, mutta Rikke olikin saanut kyydin suoraan mun kotiovelle aamupäivällä ja istui juomassa kahvia keittiössä mun host äidin kanssa odottamassa että heräisin :D  Ei käynyt äidin mielessäkään tulla herättämään, että mitä se nyt mua hoputtaisi? XD Täällä tämä kulttuuri on ihan erilainen! :D 


Minna on siis vieläkin täällä (koko loma, eli 2 viikkoa ja lähtee vasta perjantaina) ja kun se heräsi vein niitä joelle ja olivat niin innoissaan maisemista ja lampaista :)





Söpöliini <3
Jos hyvin menee käyn varmaan jossain vaiheessa moikkaamassa Rikkeä Napier/Hastingsiin (etelä rannikko) missä sen host perhe asustelee :)

Kun Rikke lähti meikattiin Finn:iä Minnan kanssa :D Minna kysyi vain jos sai maalata sen kulmakarvoja eikä se sitten tajunnut että me meikattiin sen koko naama (miten sitä ei voi huomata? XD)



Ilta meni sitten muuten "tatuointien" piirtämiseen. Tuli piirrettyä kaikkea ankkureista tassunjälkiin ja unisieppareista sydämmiin. Mieleen jäi kyllä tää silver fern :) Silver fern symbolisoi Uutta-Seelantia monessa asiassa (lähinnä urheilussa jne, vähän kuin leijona Suomea). Haha pitäiskö ottaa sitten tatuointi Suomessa? :D

Haha ihanat hyttysen puremat :D
Pahoittelen jos kuvia tai jotain puuttuu tai jotain on vialla koska tää netti on täällä ihan surkea, että olen jo yllättynyt että pääsin edes päivittämään blogia :)

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti