lauantai 26. lokakuuta 2013

Mitä on tulossa?

Kerron vähän ajoissa mitä on tulossa että olisitte vähän vähemmän pihalla :D

27.11 - 11.12  South Island trip

Kauhean katastrofi ilmoittautumisen jälkeen olen nyt lähdössä monen muun vaihtarin kanssa Etelä-saarelle kahdeksi viikoksi! :) <3 Tuntuu vähän epätodelliselta (varsinkin kun vähän aikaa sitten ajattelin että siihen on ihan hirveesti aikaa) ja en oikein pysty rakentamaan mitään kuvaa mun mielessä siitä reissusta mutta otan sen sitten sellaisena kun tulee :) Oli varmaan kalliimpia asioita mitä olen itse ostanut ja sais kyllä olla sen arvoista (mitä varmasti on!). Looking forward to it <3 Kiitos isä ja äiti!

11.12 Perheen vaihto

Tää kuulostaa varmaan ihan hullulta, mutta ei ole yhtään sitä mitä te ajattelette :D Tää oli jo tiedossa kun muutin tänne! Luvassa on siis väliaikainen perhe sille ajalle kun mun nykyinen host-perhe matkustaa Eurooppaan pariksi kuukaudeksi. "Miten ne voi vaan lähteä Eurooppaan kun niillä on vaihtareita?" Pitää muistaa että ne "pelastivat" mut eivätkä tienneet että olen edes olemassa kun varasivat matkat Eurooppaan :D Ne olisi varmaan muuten ilmoittautuneetkin host-perheeksi jos niillä ei olisi ollut tää pitkä matka tiedossa :) Sitten tämä suomalainen orpolapsi koputti ovelle XD

Mun uusi väliaikainen perhe on näiden hyviä perhetuttuja. Olen nähnyt niitä jo monta kertaa ja ovat aivan ihania! Finn on tyyliin paras kaveri mun tulevan host-veljen kanssa jonka nimi on myös Finn XD
Mun tuleva host-sisko Ella (puoli vuotta mua nuorempi) on mun taideluokassa, tosin se valmistuu jo nyt kuukauden kuluttua. Se on ihan sairaan mukava ja tykkään siitä tosi paljon! Se on just sellainen kaikkien kaveri enkä mä oo koskaan kuullut et se esim. puhuis kenestäkään pahaa. Muuten perheessä on siis noiden kahden lapsen lisäksi host-äiti ja host-isä :) Asuvat vähän Pahiatuan ulkopuolella ja omistavat farmin ja niillä on paljon lampaita ja kaikkea. Saan siis kokea vähän todellista maalaiselämää! En ole vielä käynyt siellä, mutta tuun ihan varmasti ennen kun muutan! Muutan sitten takaisin tänne nykyiseen perheeseen tammikuun puolessa välissä kun tulevat takaisin Euroopasta. Vähän hassua että mä tuun tänne ja sit ne menee tyyliin sinne mistä mä tulin :D

Ella ja minä elokuussa :)
- Roxy




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti