sunnuntai 25. toukokuuta 2014

I'm home!


Kotiinlähtö oli tosi sekaava ja hämmentävä, koska olin todella surullinen ja innokas samaan aikaan. Viimeisen päivän aikana jännitti ja ahdisti niin paljon että halusin jo kotiin että se tunne menisi nopeasti pois. Olin kuitenkin sanonut heippa monille asioille paloissa, että onneksi kaikki hyvästit eivät tulleet samaan aikaan.

Mun host perhe ei oikein ollut kotona mun viimeisen viikon aikana, eikä viimeisenä iltanakaan, koska joku oli muuttamassa heidän toiseen taloon eikä se ollut vielä täysin valmis. Ymmärrän ihan täysin! :D Oltiin kuitenkin kolmistaan Oliverin ja Eevin kanssa kotona. Oliverin hyvästeleminen oli ihan kauheeta :'( Halasin vaan sitä ja sanoin kiinaksi kaiken minkä olin oppinut ja hän lupasi tulla Suomeen.



En nukkunut tyyliin yhtään vikana yönä kun jännitti niin paljon, ja aamulla ajettiin host isän kanssa lentokentälle ja mentiin molemmat omille lennoille. En itkenyt tyyliin yhtään vikoina päivinä, mut sitten turvavideoiden aikana mä tajusin mitä tapahtuu ja oli kyllä aika shokki o.O Ihan uskomatonta!

Lennot oli niin pitkät ja mä en taas nukkunut melkein ollenkaan, pelkästään jonkun hassun tunnin. Tuukan mukaan olin nukahtanut kaksi kertaa kun ruokavaunu oli lähestynyt ja muistan että nukahdin kun söin illallista XD Ehkä se, että mun mielestä se toinen 10h 45min lento oli "se lyhyt lento", selittää miten pitkän matkan olemme matkustaneet kotiin XD

Lentokentällä mulla oli vastassa perhe ja paras kaveri Ida <3 Kellohan oli vaan 6 aamulla, niin olisin jo ollut kiitollinen jos olisi löytynyt kyyti kotiin XD Veli oli ajanut Turusta asti yöllä, ja leiponut kakkua ja kaikki! :O

Olin oikeasti niin väsynyt, enkä mä vieläkään oo päässy jetlagistä eroon.. Saa nähdä miten kauan kestää :D

Illalla tapahtui jotain ihan uskomatonta mistä tulen kertomaan myöhemmin ;)

Meidän paras Suomi porukka <3


Mikä oli eka kulttuurishokki mikä tuli kun palasit Suomeen?:) Oikean puolinen liikenne, kieli, ei niin avoimet ihmiset, hinnat jne.

Kumpaan maahan oisit halunnu syntyä? Suomi.

Miten sun läheiset otti sut vastaan? Halasivat kauheesti :) Kaverit vaan pökkäs mua et mä oon oikeesti siinä haha XD Koira kyllä sekos ihan totaalisesti XD
Niin ja kun mä panikoin aikaisemmin, niin ei se kotiintulo ollutkaan niin dramaattinen.. :D



- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti