sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Viimeinen koulupäivä

Hei kaikki!

Olen turvallisesti nyt Suomessa, ja todella todella väsynyt.
Ajattelin kertoa järjestyksessä asioita, ja odotan myös kuvia, niin tulee myöhemmin kotiinpaluusta. (Laittakaa kysymyksiä niin tiedän mitä kertoa.)

Joka tapauksessa ajattelin kertoa viimeisestä päivästä mun koulussa (20.5).
Musta tuntuu että viimeinen koulupäivä on niitä vaihtarin vaikeimpia päiviä, koska vietithän sä siellä tyyliin puolet päivän ajasta, ja koulu on myös virallisesti syy miksi olet lähtenyt vaihtoon.

Minusta ei tuntunut ehkä niin pahalta kuin olisi voinut tuntua, koska suurin osa mun kavereista Wainui High:ssa oli vaihtareita, ja myös suurin osa niistä lähdössä kotimaihin joko toukokuussa tai kesäkuun alussa. Olisin siis muutenkin "menettänyt" niitä vaikki olisin jäänyt pidempään. Se jotenkin helpotti sitä lähtöä kun pystyin ajattelemaan ettei jääminen olisi muttanut mitään.

Oli hassua, surullista ja outoa laittaa koulupuvun päälle viimeistä kertaa. Voihan sitä näyttää myöhemmin jne, mutta oli viimeinen kerta käyttää sitä silleen "oikein".
Tervetuloa aamun vaatekriisit :D

Tunneilla en oikein tehnyt muuta kuin puhuin kavereiden kanssa ja annoin mun NZ-lippua allekirjoitettavaks parhaille kavereille, niin sellainen luokan häirikkö haha :D Välitunnit olivat tavallaan tosi stressaavia ja sydän särkyi joka kerta kun kello soi, kun tajusi että siinä se viimeinen interval-kello soi :( Lounastauko oli tosi tosi stressaava :/

Viimeisen tunnin me vaan lähdettiin enkun tunnilta Torin kanssa, ja otettiin kuvia Ms Wilsonin kanssa, joka auttoi mua todella paljon Wainuihin muuttamisessa. Saatiin myös lopuksi kunniamerkin vaihtarina olemisesta :) Siellä se sitten pussasi ja halasi meitä ja tulee jotenkin ikävä sitä sellaista "koulu äitiä" :D

Jotenkin hyvästit koulussa ei ollut tarpeeksi mun kaveriporukassa, oli niin stressaava päivä eikä siinä edes ehtinyt syödä eikä melkein hengittääkään. Päätettiin mennä frozen yoghurtille, ja meillä oli sitten lopulliset hyvästit monen kanssa ostoskeskuksessa. En mä oikein käsittänyt mitä tuli tapahtumaan niin tuli vaan sellaista pelleilyä ja ryhmähalausta :D



Tor, minä, Ms W ja Tuukka




My supermen <3


Tor <3 :'( 
6 ensimmäistä kuvaa © Tuukka Mattlar

My bestest Oliver <3

Tor <3 




Tuukka, Kisa, Moe, Eevi, Julia, minä, Soyoka, Tatsya, Tor & Oliver




- Roxy

2 kommenttia:

  1. Mikä oli eka kulttuurishokki mikä tuli kun palasit Suomeen?:)

    VastaaPoista
  2. Nyt kun oot saanu kokea suomalaisen ja uus seelantilaisen kulttuurin, kumpaan maahan oisit halunnu syntyä?
    Miten sun läheiset otti sut vastaan?

    VastaaPoista