perjantai 19. heinäkuuta 2013

Last week in Finland

Tän reilun viikon aikana on tapahtunut paljon, ehkä liiankin paljon :D
Mua on kiskottu joka suuntaan, mutta hauskaa on ollut suurimmaksi osaksi :)

1,5 viikkoa sitten multa leikattiin pois viisaudenhammas. Tuntui vähän tyhmältä vaan olla koko viikon, kun olis ollut kauheesti tekemistä. Oli vaan pakko hoitaa pois alta ennen vaihtoa -.-

Perjantaina kävin Marinan luona Idan kanssa (taas :D). Ratsastin Dustylla vikaa kertaa vuoteen :( Grillattiin ja valvottiin melkein koko yön. Tuun kaipaamaan mun parasta kaveria niin paljon :'( Idakin itkee joka kerta kun edes mainitsen Uutta-Seelantia, myös jos siteeraan äskeistä :D Voi pientä <3 Love you so much :')

Viikon aikana olen hengaillut paljon kavereiden kanssa mitä nyt on ehtinyt, ja muuten vähän pohdiskellut pakkaamista ja ostanut kaikkea oleellista. Vähän alkaa jo jännittää, ehkä lähinnä se etten saa tehtyä kaikkea mitä pitää. Tuntuu oudolta jo ajatella että suunnilleen viikon päästä mä tapaan mun host-äidin! o.O

Mun paras kamu <3


Dusty <3
Ihana Maatu ja Emmi <3
Mun tytöt <3

Spontaani roadtrip Porvooseen veljen kanssa :)
Jouduin tiistaina noutamaan mun pankkikortin Kemiöstä ja käytiin syömässä kartanossa

Messilässä tehtiin muuten Janican kanssa tällainen meikkichallenge-video. Oli aika hauskaa :D
Video missä mut meikataan löytyy täältä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti