sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Softlanding Camp

Meidän softlanding camp oli Pahiatussa (sama kaupunki missä käyn koulua). Majoittaduimme vanhaan sairaalaan. Ensimmäiseksi avasimme meille kaikille pankkitilit, ja sitten meillä oli pitkä luento kaikesta oleellisesta. Ruoka täällä on hyvin erilaista. Ei parempaa, ei huonompaa – vaan erilaista.

Nukuin vain pari tuntia, enkä saanut unta kolmen jälkeen yöllä. Hiippailin vaan ja tein kaikenlaista kun muut vaan nukkuivat :D Illalla olin niin väsynyt etten pystynyt kattoo leffaa muiden kanssa. Seuraavana aamuna heräsin neljältä siihen että Anna oli hereillä, ja hiippailimme koko aamuyön. Emme olleet ainoat :D Tää jet lag on nyt kohta mentävä pois XD

Aamulla mentiin fitness trackille Pahiatuan stadioniin. Se oli ihan hauskaa, vaikka kukaan ei oikein tehnyt kaikkia pisteitä :D Laurille tuli hyvä workout kun se kantoi mua melkein viidesosa siit trackistä :D Sitten käytiin Tui Brewerissä katsomassa kauppaa missä oli ”Yeah right” – kampanja krääsää (joku rugby juttu :D) ja joku pieni museo.

Sitten ajettiin koko ryhmän kanssa alueelle missä mä asun, missä on iso windfarm. Siellä oli TODELLA kova tuuli. En ole koskaan kokenut mitään sellaista! Olin oikeasti huolissani siitä että kamerani lähtee lentoon, ja tuuli meinasi vetää mut nurin :D Sanoivat että tuulimyllyjä pitää joskus hidastaa turvasyistä koska alue on liian tehokas :D

Sen jälkeen ajettiin katsomaan Kiwi- ja Haka lintuja Puhaka Mt Bruceissä. Oli tosi pitkä lintupolku, missä nähtiin ensimmäinen lintu 15 min. kävelyn jälkeen :D

Illalla chillattiin vaan J Soitettiin host-vanhemmille viimeisen kerran ennen tapaamista ja sitten jotkut katsoivat jotain paikallista elokuvaa joka ei kuulemma ollut kauheen hyvä. Me istuttiin Annan kanssa huoneessa ja juteltiin koko illan J Tuun kaipaamaan sua muru <3
Tällä softlanding campillä oli jännä, koska joissain ihmisissä on niin samanlaisia piirteitä kuin mun Suomen kavereissa tai tutuissa. Ensin sä etsit sitä ketä se muistuttaa, ja sitten kun sä keksit sä löydät vaan enemmän samankaltaisuuksia.

Viimeisenä yönä nukuin jopa puoli kuuteen asti. Heräsin siihen että selvittelin kovaäänisesti matkaasioita norjaksi :D  Aamulla syötiin nopeasti aamiaista. Meidän johtaja stressasi vähän aikataulua kun jotkut ihmiset myöhästelivät, mutta lopuksi auto auton jälkeen lähti  pois pihalta ja bussi lähti Wanganuihin päin. Kohta sieltä huudettiin mun nimeä ja olikin jo kavereiden hyvästelyn aika.