perjantai 1. marraskuuta 2013

Kysymyksiä ja vastauksia 2




Pahoittelen hiljaisuutta. Ajattelin laittaa videota aikaisemmin mutta netti on ollut niin huono että istun tälläkin hetkellä Pahiatuan kirjastossa. Kotona wifi on ollut ihan toivoton (koska krhm jotkut tyypit ovat katsoneet liikaa leffoja ja ladannu vaikka mitä).

Mitään erityistä ei oikein ole tapahtunut. Olen puhunut kavereiden ja perheen kanssa Skypessa ja elämä näyttää olevan raiteilla myös Suomessa :) Voisin muuten kirjoittaa kirjan mun hienoilla keksityillä sanoilla :D Pikku koti-ikävä alkaa lähtemään pois ja kaveriporukassa nauretaan taas keuhkot pihalle :D

Viikon huippukohta oli kyllä kun Ayla täytti 17! :) Hengailen lähinnä sen kanssa koulussa, koska meillä on aina hyppytunti yhdessä (molemmat täytyy ilmoittautua kirjastoon niin hengataan aina siellä.) Georgia oli poissa melkein koko viikon niin on vaan ollut minä ja Ayla, ja sitten loput porukasta. Pitäis varmaan ottaa kamera mukaan joku päivä :)

Tänään meillä oli lukuvuoden viimeinen kokoontuminen (vähän erikoisempi). Sain nähdä Maori- tansseja ja hakaa, ja sitten japanilainen vaihtari piti hienon puheen koska lähtee takaisin kuukauden kuluttua. Kauhukseni mun kaverit pökkäsivät mua ja sanoivat että "You're next in May!". Mä varmaan laulaisin mielummin tän koulun edessä! Niin pliis joku voi nyt kirjoittaa koskettavaa puhetta niin voin alkaa harjoittelemaan tätä juttua XD Apua! Onneks on vasta toukokuussa.

Nyt on siis alle viikko lomaan. Ensi viikon keskiviikkona on illalla price giving and then I'm a free woman :) Ihan hullua, justhan mä tänne tulin!

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti