tiistai 8. huhtikuuta 2014

Pakkaus ongelmia

Omg... Mitä mä teen?!

Tiedän että on ehkä vähän liian aikaisin stressaa tämmöstä, mutta koko juttu alkoi siitä että huomaisin että matkalaukut on alennuksessa Warehouseissa, mulla kun on ihan hemmetisti tavaraa... Masennus/paniikki/stressi kuitenkin iski siinä vaiheessa kun otin selvää että mulle maksaisi (miten tahansa tekisin) n. 200€ saada loput tavaroista Suomeen.

Olen, joo, miettinyt että olenhan minä niitä ostanut jne - mutta oikeesti.. 200€ ??!! Ei ole oikein sen arvoista.  Niin nyt olen katkerasti luopumassa suosikeistakin :( Onneksi Ella ja Anita jo kuolaa mun vaatteiden perään niin tuntuu vähän paremmalta :)

On nyt tullut harjoiteltua tää pakkaus kun en haluu uskoo että tää on totta :D Yritän todistaa että olen väärässä koko ajan ja pakkaan kaiken uudestaan ja uudestaan XD
Yritän nyt elää tän asian kanssa 1,5kk ja vaan pysäyttää itseäni joka kerta kun haluis ostaa jotain. Mitään ei pääse matkalaukkun ilman että jotain kivaa lentää pihalle, niin se nyt vain on :(
Nyt lähti Uusi-Seelanti kirppis käyntiin :D

Niin ja sitä paitsi, tämän takia mulla tulee olemaan hyvin mielenkiintoinen asuste lennon ajaksi XD Kuolenko ennen kuin pääsen Suomeen? XD
Host isäkin sanoi että tulee nauramaan mulle aaaika paljon. Vastasin että jos se nauraa ja mä itken niin ollaan sitten even ;D

- Roxy


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti