perjantai 25. huhtikuuta 2014

Wellington with Lauri

Heräsin ja lähdin matkustamaan Wellingtonia päin missä tavattaisiin Laurin kanssa :)
Lauri ei vastannut puhelimeen aamulla, mutta luotin että hän tulee sanottuun aikaan - ja tulikin!
Sillä oli hajonnut puhelin aamulla, ja tykkään just siitä mun kavereissa, että nähdään silloin kun sovitaan vaikka mitä tapahtuisi! :)

Vein Laurin ensimmäiseksi Te Papaan (kansallismuseo) mikä ei ole mun suosikki paikkoja Wellingtonissa :D mutta tuli nyt yläterassikin nähtyä ja Laurille mahtava kulttuuri kokemus ;)

Terassilla päätin ottaa hienon maisemakuvan järkkärillä, kun olin oikein ottanut mukaan ja kaikki. Kamera ei sitten toiminut, ja tajusin että akku oli kotona latauksessa - hyvä minä :D Olenko ainut jolle on tapahtunut näin? :D Onneksi mun kamera sentään vielä toimii mun iPhonessa :D

Päivä oli tosi kiva, vaikka käveltiinkin vaan ympyrää koko päivän :D
Lähdin sitten junalla kotiin ja Lauri katsomaan jotain peliä Wellingtonin stadiumiin.
Outoa ajatella että nähdään varmaan Laurin kanssa seuraavan kerran Aucklandin lentokentällä kun lähdetään kotiin! :O



"Sorry, you have to take the stairs down to even try to burn the calories you just consumed..." :D

Mango Passion Drink.. Suosittelen!

Tulihan sieltä pikku hymy ;) 
Mulla on siis nyt lomaa vielä ensi viikonkin ajan, ja tein uuden tyttökanavan youtubeen ihan kokeiluksi :D Pitää välillä poistua mukavuusalueeltaan ja kokeilla jotain uutta! Saldona tää video ja tämä kanava, niin käykää katsomassa ja tilaamassa jos kiinnostaa! :) Olisi myös kiva saada uusia ideoita ja palautetta!

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti