torstai 22. elokuuta 2013

Presents




Viime lauantaina mun host-äiti heitti yllättävän paketin mun syliin. Tunnistin jo käsialan, mutta selvisi pian että mun ihana äiti oli lähettänyt mulle Jenkki-purkkaa ja Pepsodent - hammastahnaa (täällä on tyyliin pelkästään Colgate-White hammastahnoja, ja nehän ei oo kauheen hyviä hampaille..).

Kesti näköjään 12 päivää lähettää tänne! Ei se nyt kauhean hidasta ollut, mutta meinasin jo kuolla kun oon niin koukussa Jenkki-purkkaan :D Mun host-sisarusten mielestä Jenkki-purkka on ihan parasta, ja ne vie koko ajan mun edellisestä pussista, menivät sitten kouluun tai baariin XD

Kiitos äiti! :)

- Roxy

P.S Jos ulkomaille lähettää pakettii niin kannattaa laittaa tavarat muoviin tai jotain! Nämäkin tavarat olis ollu pilalla ilman muovia ympärillä, täällä kun vesi saattaa valua postilaatikkoiihin...


2 kommenttia:

  1. Siellä siis on postilaatikot, eikä luukkuja ovissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on ainakin :) En oo nähnyt luukkuja ovissa ollenkaan.

      Poista