tiistai 27. elokuuta 2013

Week in a nutshell

14.8 Adventure assembly


Meille tuli kouluun joku mies puhumaan seikkailuistaan maailmalla. Pointti oli ihan kiva, että elämä on lyhyt eikä pidä elää muiden määritelmien mukaan. Mutta mua kyllä vähän häiritsi miten se puhui asioista. Toivon että kuulin joitain asioita väärin. Ja sitten kun se siiteerasi itseänsä venäjäksi se sanoi kaikki sanat (joita itse osaan) ihan väärin... "And then I was just like 'spooosiba'!". Siinä istuttiin lattialla takamus puutuneena kuuntelemassa miestä joka salakuljetti jotain kuollutta oravan tyyppistä eläintä lentokoneeseen ihan vaan lentoemännän kiusaksi. Mielenkiintoista :D

19.8 @ T-dawg's house with her dawgs


Ennen kuin mentiin joelle Theresan kanssa viime viikolla kävin moikkaamassa sen pieniä chihuja. Sen äidillä on 6 pientä chihua ja tää vaalea Karma oli mun lemppari <3 Chihut ei oo koskaan ollu mun"oma" rotu, mutta jotenkin kun mulla ei oo mun omaa koiraa täällä niin mun sydän aukeaa kaikille koirille :D iiih mä vielä pöllin tän otuksen jonain päivänä :D

20.8  Netball at school


Tää on vähän vaikeeta selittää, mutta meidän koulu on jaettu "taloihin" (=houses). House system.
Periaatteessa koulu jaetaan ryhmiin ja kilpaillaan keskenään. (Olin ensin M-talossa, mutta vaihdoin T-taloon koska saan osallistua lipsync-kilpailuun mun kavereiden kanssa koska nekin osallistuvat.)

Tiistaina meillä oli lounastauolla netball-"turnaus". Netball on vähän kuin sekoitus koriksesta ja käsipallosta. Kaikki house:it kilpaili keskenään, ja tietenkin Totara voitti ;)

22.8 First fish 'n' chips


Tiesittekste että se fish on haita? :O So cool! Oli tosi hyvää, paitsi vähän liian rasvaista mun makuun :D

24.8 Rugby Palmerston Northissa


Viime lauantaina TC:n rugby joukkueella (Conorin joukkue) oli finaali Palmerston Northissa. Mentiin koko perheen kanssa katsomaan, ja sen jälkeen tietenkin Plazaan shoppailemaan ;)
Mul on ihan järkyttävä määrä kaikkii uusii vaatteit et on pakko tehdä shoppailu-postaus erikseen :D
mutku en koskaan oo "valmis" kun on koko ajan ajatukset jossain uudessa tavarassa jota on pakko saada mukaan XD
Käytiin myös moikkaamassa Finniä sen sisäoppilaitoksessa. Mun pää ei varmaan kestäis sisäoppilaitosta!  Niiden "personal space" on just sänky ja yöpöytä, ja ne asuu huoneessa yli kymmenen muun pojan kanssa. Siellä oli kuitenkin tosi hienot huoneet kun se koulu on aika hieno ja arvostettu. Päivä oli ihan tosi kiva, ja mä söin niin hyvän Subway-wrapin <3


25.8  Messing around with Paris


Mulla menee koko ajan vaan paremmin tän pellen kanssa :) My little sister <3





- Roxy

6 kommenttia:

  1. wäää rakastan lukee näit ! :p miss u <3

    VastaaPoista
  2. Englannissa ainakin saa valita kalalajin fish and chipsiin, vaihtoehtoina yleensä ainakin cod ja haddock, muttei haita. Uuden-Seelannin erikoisuus varmaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hai on kuulemma paras, mutta saa kyl valita täälläkin noita muita (en kyl muista mitä kaloja ne on). Ne kuulemma ei oo yhtä hyviä.

      Poista
  3. Nej roxy ushush att du åt haj! >:( De helt hämskt dedä sätte som dom dödas...
    Men hei dendä videon e nog helt uber söt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :( nå de va nu int SÅ bra att ja sku nu behöva äta de pånytt jos asia on näin..
      Janicaa ääh miss youuu <3 Tacktack :-*

      Poista