sunnuntai 4. elokuuta 2013

Kuulumisia


Hei kaikille!
Olen elossa, tosin vähän heikossa hapessa :D Taisin saada ensimmäisen ison NZ- bakteerin, ja nyt oon tässä tiistaista lähtien saanut kokea flunssan pahemmatkin puolet. Huomenna suuntana lääkäri :D
Muuten täällä on lähtenyt elämä rullaamaan, on ollut semi kiireistä. Jotenkin kaikkeen turhaan menee aikaa kun ei viel oo kauheen tarkat rutiinit.

Mut kuitenkin, mun ekasta viikosta vähäsen.
Alussa mulla oli todella vaikeeta ymmärtää että mä oikeesti olen täällä. Tuli niin urpo tunne kun seisoo siinä maitokannu kädessä ja vaan tuijottaa tyhjään ja vaan "ei hitto mä oon täällä.." :D


Über ihana Alex (5v.)

Basic day in Woodville :D

Alex <3
Ensimmäinen koulupäivä meni tosi chillisti (teen koulusta erikseen postauksen). Olin ekaa kertaa koulubussin kyydissä. Se oli sellainen lyhyt sinivalkoinen, ei keltainen ;). Istuttiin Alexin (host-äidin lapsenlapsen) kanssa ja jäätiin pois puolen tunnin kuluttua. Alex on niin söpö et mä kuolen <3

Illalla vaihdoin perhettä ilman mitään suurempaa juttua. Ensimmäinen ei vaan natsannut. Richard toi mut kotiinsa takaisin (missä meillä oli Softlanding camp), ja Minna oli viel siellä (odotti et perhe tulee kotiin matkalta).

Meillä oli ihan sairaan hauskaa, ja aivan ihana ja täydellinen perhe löytyikin jo 2 tunnin kuluttua! Kumpikaan ei joutunut nukkumaan yhtään enempää yötä yksin siel vanhassa sairaalassa XD
Japanilaisvaihtarikin pelästytti meidät pahemman kerran vahingossa, ja sit me vaan kiljuttiin naamat punasena ku sekin sit pelästyi meitä pimeässä käytävässä :D



Illalla pääsin uuden perheen luo. Me asutaan Pahiatussa, tyyliin 300 metrii koulusta :D Mul on 3 veljeä (yksi asuu sisäoppilaitoksessa) ja yksi sisko <3 Paris on ihan paras sisko ikinä! Meillä synkkas jo ihan ensimmäisistä minuuteista ja ollaan ihan best friends :D






Nämä päivät ovat nyt lähinnä menneet sairasteluun (muitakin suomalaisista vaihtareista ovat kuulemma kipeenä :D), mutta kävin katsomassa Connorin (host-veljen) hockey peliä. Oli sairaan kylmä, mutta käytiin ostamassa kahvia yhden kaverin kanssa ja sit kaikki oli hyvin :)


Aikaa on mennyt myös täysi pelleilyyn, ainakin Parisin kanssa XD Laitan myöhemmin vähän videoita (mm. Salmiakki video ja vähän suomea puhuvasta Parisista :D). Me ollaan ihan kuin sisarukset täällä, just like the good old days :)
I've totally missed the apinalauma ;)


Höhö pojat luuli et mä oikeesti nukahdin tähän XD

Sanoin joo että spagetti ei kyl kuulu leivän päälle mut ok :D Oli ihan hyvää! Nää syö tätä päivittäin
Troy ja Paris


Nää luuli et tää on salmiakkia? Maistoivat salmiakkia ja tajusivat että on ihan eri juttu kuin tavallinen metrilaku :D
Meinas unohtua meidän pikku vesivahinko :D Me laitettiin ruokaa keittiössä ja sit kuuluu vaan ihan outo ääni kylppäristä. Troy meni kattoo ja sit se vaan kiroili siellä ja sitten alkoi pyyherumba. Pumppuvian takia kaikki vesi tulvi ulos! Paris hoiti veden pois, mä pistin olohuoneen sähköt pois (vesi valui olohuoneeseen missä TV ja kaikki johdot ovat) ja sit pyyhittiin jotain puoli tuntia :D


Tänään (sunnuntaina) Finn meni ripille. Olin kirkossa ja oli aika erilaista. Maorien esitykset olivat tosi hienot ja ne panostaa täällä tosi paljon musiikkiin kirkossa. Ei mitään masentavia lauluja :D Näin myös mun ensimmäisen Hakan kirkossa :O Siellä ei saanut ottaa kuvia :(

Koristeltiin Ellan kanssa aika hienosti Finnin kakku :)

Ella ja minä :)

Teen koulusta ja kaikesta erikseen postauksen. Täällä tapahtuu niin paljon kaikkea että pitää vähän järjestellä juttuja XD

- Roxy

Liity lukijaksi Google tilillä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti