perjantai 15. marraskuuta 2013

A sunny Friday



"Let every trouble you're hiding from go like a balloon in the sky." 
Kaikki menee taas hyvin :) On tosin ollut vähän tylsää kun on kesäloma ja tää kaupunki on ihan kuollut, ja kaikki kaverit lukee kokeisiin :/ Nyt tuli kuitenkin tosi aurinkoinen päivä pitkästä aikaa. Tartuin hetkeen ja menin ulos kuvaamaan että saisin edes vähän foliosta tehtyä! :D

Soittivat muuten eilen ettei ne voi korjaa mun puhelinta, että siinä on joku ohjelmistovika. Niin saan nyt onnellisesti tyhjän puhelimen takaisin missä oli tietty ihan kaikki (onneks varmuuskopioin vähän aikaa sitten). No ei se mitään. Kaikki sen varmaan tietää että mikään ei nykyään toimi enää vuoden jälkeen :D

Kuitenkin kuvauksen jälkeen ajattelin ottaa aurinkoa, ja just kun sain aurinkorasvat päälle, kiva asento, musa soi ikkunasta ja kaikki, niin eikös sen norjalaisen ollu pakko seisoo katolla mun yläpuolella ja heittää molemmin käsin sellainen 5 litraa vettä mun päälle :D Vitsit jos olis ottanut videolle! :D
Oon aina ennen välttänyt tätä tilannetta kun pojat tietää että mulla on aina puhelin lähellä, mutta nyt Eirik muisti että se on korjauksessa Palmyssa... A beautiful day there'll be payback you shait! ;) 

- Roxy

1 kommentti:

  1. aurinkorasvaa musaa aurinkoo. I want tooo <3
    T.IIDaa

    VastaaPoista