maanantai 4. marraskuuta 2013

Sleepover

Viikonloppuna Aylalla oli sen 17v sleepover :) Sen ja mun lisäksi siellä oli Mona, Georgia ja Kristen.
Meillä oli ihan sairaan hauskaa!! Käytiin läpi kaikki sen mekot,  grillattiin marshmallowseja, valvottiin pitkään, ja sunnuntaina pääsin vielä ratsastamaan kahdella hevosella :)

En nyt oikein tiedä mitä muuta sanoa, niin annetaan kuvien puhua puolestaan ;)

Lauantai








Niin ja lainaan todennäköisesti tän mekon meidän ball:iin joka on toivottavasti ennen kun lähden!




Kiwi-tapa syödä näitä: keksiä marshmallowin ympärille :)

Ayla <3


Mona :)

"We are, we are, we are the crazy people!"


Sunnuntai

Ayla asuu ihan maalla. Niillä oli muistaakseni 5 hevosta, kanoja, ankkoja, koira + tää pikkuponi joka on niin pieni et sitä ei voi ratsastaa :') Se on niinkun Lucy the lawnmower :D

The world's cutest lawnmower :-*
Getting Ted for riding :) 


Isot hepat :)  
Lucy halus olla mukana :D


Niin ja hyppäsin!! Saappat oli liian isot ja Ted oli just pysähtynyt tän esteen edessä edellisellä ratsastajalla, mutta hyppäsin!! Mä en muista että olenko edes omasta tahdosta ennen hypännyt (mun vanhassa tallissa oli hevonen joka omasta tahdosta hyppäsi esteitä oikealle ja vasemmalle - tiedän, pelottavaa!). Laskin vaan kolmeen, käännyin estettä päin ja toivoin parasta :D 
Onneksi älysin jatkossa antaa ohjaimia, eli kuvassa se pelottava ja varmaan vimeeks 7 vuotta sitten hypätty este, hevosparka :D
                                                       Pakollinen horse-selfie joita ne harrastaa täällä :D
Ratsastuksen jälkeen päädyttiin trollaamaan koko kaupunkia/kylää. Pukeuduttiin tosi hienoihin mekkoihin ja lähdettiin jätskille Woodvilleen (n. 1000 asukasta ja EI niinkään mekkopaikka :D).
Heheh oli aika hauskaa XD



Jätskin jälkeen lähti kyyti takaisin Pahiatuaan. Jotenkin nää tytöt muistutti mua siitä miksi mä olen täällä :')  Tuli niin feeling of belonging ja oli niin ihanaa kuulla miten ne tulee yrittää estää mun lähtemästä kotiin :D <3

Tässä vielä Aylan kakku ja teille jotain haaveiltavaksi :P 


Thank you girls, you're the best <3

- Roxy

2 kommenttia: