sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Halloween


Torstainahan oli halloween ja mä menin ensimmäistä kertaa trick or treataa! :) Tuli vähän paniikki kun tytöt ilmoittivat että 5 minuutin päästä lähdetään (aattelin et olisin liian vanha tähän mut ei kai sitten :D) niin heitin vaan päälle kaikki musta mitä multa löytyi ja olin sitten muka pelottava :D

Täällä halloweeniä ei oikein juhlita kun jenkeissä tai Kanadassa, mutta yhtäkkiä kylän lapset oli liikkeellä karkkijahdissa ja tajusin et tää paikka ehkä on elossa...joskus :D Jotkut ihmiset kuulemma paiskovat ovia huutaen "Minä en usko tähän!" niin vältettiin joitain taloja. Mun mielestä tää on ihan kiva juttu eikä sitä mun mielest pitäis ottaa niin vakavasti...

Saatiin jonkun verran karkkeja, mutta ei siinä kestänyt kauan niin meidän pussit oli tyhjät... Pojat oli liian cool mennäkseen itse keräämään, mutta söivät kuitenkin ilomielin meidän karkkeja -.-

Paris, minä ja Parisin kaveri

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti