sunnuntai 24. marraskuuta 2013

My friends are weird

...but I love them :)
Viides kuukausi (apua!) alkoi tosi hyvin :) Menin Blake:in luo kahdeksan muun kaverin kanssa ja pidettiin sleepover. See asuu oikeasti ihan keskellä ei mitään Eketahunassa. Mentiin uimaan lähellä olevaan jokeen (kuka tarvitsee uima-altaan ;D), grillattiin pellolla peräkärryn päällä, pelattiin pelejä ja katsottiin elokuvia aamuneljään :) Niin ja SYÖTIIN, se ei saa unohtua, olen sentään vaihtari! :D



Niin ja mä alan nyt oikeasti ruskettumaan! Luulin että se ei ole mahdollista (en koskaan ruskeutu Suomessa) mutta näköjään mä pystyn saamaan sellaisen todella tummantyyppisen rusketuksen täällä :)
Täällä kaikilla on erilainen rusketus riippuen mistä sun suku on, siks rusketuksia ei oikein voi verrata kun on ihan eri sävyisiä.

Tänään olen pakannut Etelä-saari reissua varten (lähden keskiviikkona) ja muuten vähän miettinyt mitä haluan ottaa mukaan väliaikaiseen perheeseen (mitä tarvitsen kahdessa kuukaudessa, mitä vaatteita en käytä jne). Tulee kauhea ahdistus tosta matkalaukusta koska voi olla että seuraavan kerran kun kaivan esiin on jo kotiinlähtö aika :O

Voi olla että kirjoittelen jotain postausta vielä ennen kuin lähden. Mulla onkin käsittelyn alla pari videota... Hmm.. mutta varoitukseks tää blogi tulee olemaan aika hiljainen kahden viikon aikana kun olen etelässä :/  Mutta tulee olemaan tosi hauskaa <3

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti