sunnuntai 17. marraskuuta 2013

The kiwi feeling

Lauantaina menin Kelsien luo koska se täytti 18. Tuli vähän kiire Palmysta kun menin noutamaan mun puhelinta, ja Parisin avulla olin valmis puolessa tunnissa :) Sain kyydin Benin äidiltä, ja ilta oli mielenkiintoinen mutta kokonaisuudessaan onnistunut! Tuli niin kiwi, mutta samalla tosi suomalainen olo? :D 
Sain kyydin takaisin toiselta Beniltä ja aamuviideltä heräsin kauheen meteliin kun oli jo rugby fiilistelyä olkkarissa :D 
Jatkoin nukkumista koska elän mielummin tässä aikavyöhykkeessä enkä Englannin (missä peli oli) :D Peli loppui 30-22. 
Way to go All Blacks <3

Morgan <3


Sunnuntaina me päätettiin Parisin kanssa leipoa kaikkea kivaa, ja tuli tehtyä muffinseja ja keksejä. Finn tietenkin juoksi ja nappas ne parhaan näköiset -.-
Jee 10 päivää South Island tripiin!! :O 10 days!




- Roxy

2 kommenttia:

  1. Tää blogi on mun lempiblogi! Ite unelmoin vaihtoon lähdöstä :) Mutta onko sulla instagrammia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi kivaa! :) http://instagram.com/roxable
      On ollut hiljaista instagramin puolella kun mun puhelin on rikki, mutta jollain tapaa mä aina välillä päivittelen :)

      Poista