sunnuntai 15. syyskuuta 2013

A little something about me

Nyt kun jo lukuisa teistä seuraa minua aika aktiivisesti, ajattelin että kertoisin vähän itsestäni.
Eli tässä muutama random asia minusta! :D Jos tykkäätte voin tehdä enemmän tällaisia, niin kommentoikaa :)


Damn you Youtube! Ei taas anna muuttaa pikkukuvaa :D 

Tänään oli the laziest day ever! Joka päivä voisi olla sunnuntai ^^
Sain jopa otettua pari kuvaa mun folioon (joka muuten on ihan jäässä XD), et voin ainakin näyttää siltä että teen jotain tärkeätä :D

- Roxy

P.S Äänestäkää ja kommentoikaa :)

7 kommenttia:

  1. Missä sarjassa näyttelit?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli viisiosainen ohjelma jota näytettiin viime vuonna BUU-klubbenissä.
      Ei kyl näy enää missään..onneks XD Suomenkielistä nimeä en kyllä muista.. :/

      Poista
  2. Tälläset video postaukset on parhaita ! (: ja hei mua jäi häiritee et mikä se t-dawg oli mistä puhuit sun synttäri postaukessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Theresa on mun paras kaveri täällä, ja kutsun sitä T-dawgiks - aina :D
      Lisään kaikki ihmiset joista puhun tänne: http://roxyphonehome.blogspot.co.nz/p/who-am-i-talking-about.html niin käy lukemassa jos jatkossa jää jokin epäselväksi :)

      Poista
    2. okeii kiitus ja viel halusin sanoo et sun postaustahti on super kiva verrattuna moniin muihin mun seuraamii vaihttariblogeihin ,jotkut unhotaa bloginsa taysin , ja jotenki tasta huokuu jotai nii psoitiivisten koukuttavaa tunnelmaa et ootan innolla uusia juttuja sulta, eli kiitti panostuksestas ja sun lukijas oon vaikken virallisesti ooka liittyny!(. sori mun konees ei oo aata pilkuilla saatavilla)...

      Poista
    3. Oi ihanaa kiitos <3 Oli niin ihanaa aloittaa aamua tällä kommentilla :) Ihanaa jos tää blogi on sun mielestä positiivinen! En olisi koskaan voinut kuvitella saavani näin positiivista palautetta lukijoilta! ^^ Kommentoi ihmeessä jatkossa niin tehdään toistemme päivät iloisemmiksi :)
      Saan niin paljon insipiraatiota ja halua jatkaa bloggaamista teidän kaikkien kommenteista :-*

      Poista
  3. Ehottomasti lisää !:)

    VastaaPoista