perjantai 27. syyskuuta 2013

The day of perfection

Haha kyllästytte kohta kun postailen niin usein XD Pakko vaan kertoa mun todella oudosta päivästä!

Aamulla ajattelin jo että mä oon varmaan lopullisesti seonnut kun mä hyräilin "Always look at the bright side of life" - laulua matkalla kouluun :D Kävelin ulos portista, aurinko paistoi ja katu oli täynnä vaaleanpunaisia kukkia. ♥ Ja ei, en jäänyt auton alle enkä saanut linnunpaskaa silmään - kaikki oli vaan yksinkertaisesti täydellistä!

Minä, Ayla ja Abby välitunnilla

Matikassa olin niin tyytyväinen kun tajusin kaikki asiat viisi kertaa muita nopeammin. Enkku-tunnilla kirjoitin kaksi A4 roolikuvausta Crash-elokuvasta, art-luokassa photoshoppailin vähän kuvia, lounastauolla äänitin laulun ja koulupäivä loppui ihan hulvattomalla kokoontumisella: blindfolded drawing competition, blindfolded feeding- competition ja Fear Factor missä rehtori ja pari oppilasta piti laulaa ilman taustamusiikkia. Lopuksi pitivät news-shown ja näyttivät varmuuden vuoksi tätä videota että ihmiset nyt varmasti tietävät mitä kettu sanoo XD. (--> If you have no idea what I'm talking about.)




Jotenkin olen myös innostunut piirtämisestä kun art-luokassa kaikki muut osaa piirtää tosi hyvin ja mäkin tahdon. Tossa pari hahmoa mitä olen yrittänyt matkia pienistä kuvista. I'm so not there yet XD

Nyt alkoi loma 2 viikkoa! Lähdetään Taupoon (pohjoiseen) ja tulee olee ihan mahtavaa ♥

- Roxy

(Haha kirjoitin: Tossi pari hahmo = mina puhu hyva suomi XD)

1 kommentti:

  1. oi apua, löysin tän blogin vasta nyt! ihan tosi kiva, oon varmaan kattonut kaikki postauksesi. tuli ihan kauhee himo lähteä vaihtariksi, vaikuttaa siltä että elät unelmaas.. ihana blogi, jään seurailemaan :-)

    justlikeachic.blogspot.com

    VastaaPoista