lauantai 14. syyskuuta 2013

Special delivery from the best mum ever

Torstai 


Torstai aamuna heräsin siihen että Conor ryntäsi mun huoneeseen kiljuen "Special delivery for Mig-g-g-onen" ja laittoi tän iiison paketin mun pään päälle :D Mun äiti oli (taas) ollut ihana ja lähettänyt mulle vähän karkkeja, Roxy jandalseja ja vähän tuliaisia mun uudelle perheelle :)

Lauantai

Tänään oltiin oikeastaan menossa Kapiti Coastille shoppailemaan ja olisin nähnyt Minnan, mutta ajan puutteen takia päädyttiin Palmyyn. Mä meen varmaan ensi viikonloppuna jos kaikki menee hyvin! <3
Shoppailtiin pari tuntia enkä ostanut yhtään asiaa itselleni. Oli vaan sellainen päivä että teki mieli ostaa kaikille muille kaikkee kivaa :D


Kaunista :)


Oltiin vähän kauhukakaroita Parisin kanssa, ja asetettiin kaikki munakellot (mitä löydettiin) viiteen minuuttiin, ja just silloin kuin lähdettiin oli aika hauskaa kun sellainen 30 munakelloo soi samaan aikaan XD 

Tällä viikolla meillä on ollut suuria ongelmia meidän netin kanssa täällä kotona (varmaan ton pitkän myrskyn takia). Netti on ollut niin hidas ettei se oikeastaan ole toiminut ollenkaan. Tänään toimi taas ja tuntui niin ihanalta <3 Et sori jos on ollut vähän hiljaista täällä ^^

- Roxy

P.S Äänestäkää uudessa kyselyssä "Mikä postaus seuraavaksi?"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti