maanantai 9. syyskuuta 2013

I'm 18 baby!

“A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?”
― Albert Einstein



Pre-birthday cake <3




Menin nukkumaan niin onnellisena! Itkin ihan onnesta :D
Heräsin aamulla kymmenen aikaan. Meillä oli siis vapaa päivä vaikka oli maanantai (teachers only-day), ja tein itselleni ihanan aamiaisen :)


Paris ja vanhemmat olivat poissa päivällä niin hengailin vaan poikien kanssa kotona. Kävin päivällä mun vanhempien kanssa niiden lounastauolla leipomossa :) Illalla Paula tuli käymään ja syötiin synttäri- illallista ja sit mä sain ihanan kakun jonka T-dawg oli leiponut meille (se oikea synttärikakku :D) ja sit sain ihanan lahjan häneltä, jota olen aina toivonut 18v lahjaksi <3

The best sister in the whole world <3 



I can't believe she made this for me <3

Ainut kuva missä vähemmän kuin kaksi irvisteli XD

Lahjat mun host-vanhemmilta :) (sain viime viikolla)  Rakastan tota matkalaukkua!
My gift from T-dawg <3



Pretty awesome birthday for a Monday! Tää päivä ei olis ollut samanlainen ilman T-dawgia, ja mä en koskaan tule unohtamaan sitä 23:59 - 00:00 hetkeä :D Love you T-dawg!! <3

Toivottavasti kaikilla meni tosi hyvin ensimmäisissä kirjoituksissa tänään Suomessa! Pakko vaan sanoa että mä olisin ihan pulassa :D Ette voi arvata miten monta kertaa mäkin käytin Google Translate:ia tähän postaukseen XD Mutta so long, oli kiva tuntea, koska T-dawg tappaa mut kun se näkee nää kuvat täällä ^^

Happy Birthday to me! ^^ <3

- Roxy


5 kommenttia:

  1. Grattis min älskade ma cherie!! <3 vitsi de måst va ljuvlit att fylla 18 där me underbara mäniskor!! :)) Dendär matkalaukkun e super awesome, ja e helt avundsjuk ;) :D Ja e så glad fö din skull att du ahr en super familj o allt e bra! saknar dej <3

    Fanny

    VastaaPoista